Re: astercity.net / warszawa

Autor: Maciek Zarębski (maciek_at_audiozone.pl)
Data: Fri 29 Jun 2001 - 14:23:38 MET DST

Krzysztof Rakowski <k.rakowski_at_energoinfarm.com.pl> napisal...

> Witam.
>
> mam mozliwosc skorzystania z uslug astericty - http://www.astercity.net/ w
> Warszawie w zakresie dostepu do internetu.
> prosze o opinie osob korzystajacych z tego - jaka szybkosc, awaryjnosc,
> dostep do poslkich i zagranicznych serwerow.
>
> pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz,

Mimo opinii wielu osob zdecydowanie polecam. Jestem posiadaczem lacza ACN w
wariancie Twoj Swiat z podwyzszonym uploadem do 128 kb/s i naprawde nie mam
powodow do narzekan. Za 200 zl miesiecznie mam transfery nierzadko
przekraczajace 150 kb/s ( !!! ), lacze chodzi bez najmniejszych usterek.
Jedyna wada to czas oczekiwania na instalacje - 7 dni, ja czekalem 11. Ale w
koncu monterzy przyszli i wszystko poszlo gladko.

Dla niedowiarkow co do transferu -
http://194.29.145.162/~neogsm/stuff/screen.jpg