Odp: astercity.net / warszawa

Autor: XXXXXX (conre_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 29 Jun 2001 - 13:45:58 MET DST

Użytkownik Krzysztof Rakowski <k.rakowski_at_energoinfarm.com.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:3b3c4fef_at_news.vogel.pl...
> Witam.
>
> mam mozliwosc skorzystania z uslug astericty - http://www.astercity.net/ w
> Warszawie w zakresie dostepu do internetu.
> prosze o opinie osob korzystajacych z tego - jaka szybkosc, awaryjnosc,
> dostep do poslkich i zagranicznych serwerow.
>
> pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz,
>
> --
> Krzysztof 'czeslaw' Rakowski
> mailto:czeslaw_at_emusearch.net | mailto:k.rakowski_at_energoinfarm.com.pl
> http://emusearch.net/ <- katalog stron o emulacji & newsy
> http://emusearch.net/czeslaw/ <- strona prywatna
> [...]
Ja mam łącze w Astercity od stycznia. Rzadko sie zdarza zeby net nie
chodził, Polskie strony ładuja sie szybko a zagraniczne troche wolniej.
Transfer sciagania plikow jest rozny ale najczesciej ok 13 kB/s, ale czasami
dochodzi do 60 kB/s ( a wcale to nie jest sciagane z sieci lokalnej ).

pozdrawiam Konrad
conre_at_poczta.onet.pl