Re: NASK - jak myslicie ...

Autor: Marcin Jurczuk (spock_at_stars.eu.org)
Data: Thu 28 Jun 2001 - 13:19:41 MET DST

Dnia Thu, 28 Jun 2001 12:27:48 +0200,
> Pablo <beer_at_silesianet.pl> stworzyl tekst:
> ...czy NASK zarejestruje mi domene winamp.pl (sam bylem zdziwiony ze jest
> wolna) z uzasadnieniem ze chce zrobic nieoficjalna strone programu? Czyzby
> jeszcze nikt nie probowal tego zarejestrowac? Jakos mi sie nie chce wierzyc.

Raczej nie powinni.
Zarejestrowali napster.pl :-) I jakos się nie czepiali
Działa :-)
Nie było też problemu np z battle.net.pl to samo bez szemrania. Tylko
uzasadnienie musi być rozsądne bo dostaniesz prośbę o dokładniejsze
umotywowanie :-(
Pozdrawiam.

            Marcin 'Spock' Jurczuk
<spock_at_z.bialystok.pl> <spock_at_stars.eu.org>