ISP HYPERION

Autor: Andrzej Kaczmarek (andrew_kacz_at_wp.pl)
Data: Wed 27 Jun 2001 - 06:35:50 MET DST

Podpisalem umowe w grudniu zeszlego roku z Heperionem, wg ktorej do 45 dni
mieli wykonac instalacje dostepu do netu. Wykonali ja 120 dni po terminie,
a kase kazali sobie wplacic w grudniu. Ale to nie koniec po 45 dniach mieli
wg umowy w ciagu nastepnych 30 podlaczyc sygnal. Jest koniec czerwca a ja
bez kasy i netu.
Zrezygnowac nie moge bo strace wplacone pieniadze. Ale to wyglada mi na
wyludzanie kasy od ludzi. czy ktos ma podobne wrazenia po wspolpracy z w/w
"isp"? hahaha?
Pozdrawiam,
Andrzej Kaczmarek