Re: Chello a SDI

Autor: ninewillows_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 26 Jun 2001 - 20:18:26 MET DST

> LOL :)
> a jak przeliczyc sekundy na kilogramy ?
>
> Pozdrawiam

a na 2 pierwsze pytania moglbym dostac odpowiedz? (moze byc rownie zabawna) :)

oprocz poczucia humoru liczylem tez na dobre checi bywalcow pl.comp.polip i
jakies wyjasnienie. Chyba nie ma wiekszego problemu w przeliczeniu tego co
podaje moj win98 "bajtow=32 czas=24ms" na kilobajty na sekundę (nawet dobrze
sie dzieli). Tyle ze ja nie wiem czy ten czas był potrzebny na przeslanie 32
bajtow w jedna strone czy z powrotem tez?

moze mnie ktos oswiecic???
wystarczy link do odpowiedniego faq...

ja tu, faq, z powaznymi pytaniami o oni jaja sobie robia :)
9willows