Re: Pomocy! Kto sie zna na Autluku.

Autor: Jan Gościcki (goscicki_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 26 Jun 2001 - 13:24:40 MET DST

> Ależ skąd - narzekają, że jadąc samochodem z Krakowa do arszawy są
> strasznie wymęcznie. Odpowiadam - jedź pociągiem.

I tu według mnie błąd w zrozumieniu tematu.
Przecież pytał: "Kto się zna na Autluku"

Czyli nawiązując do Twojej analogii z podróżą
Nie pytał na co zmienić samochód aby wygodnie jechać,
tylko oczekuje porady jak naprawić ten samochód.

Ale odbiegamy od tematu. Zajmujemy się biciem piany
a Jurek dalej nie wie jak uzdrowić Autluka ;)

--
pozdrawiam
Janek