Pomocy! Kto sie zna na Autluku.

Autor: Sylwia & Jurek (edward_at_antwerpen.com)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 22:07:03 MET DST

Witajcie,
Czy ktos z szanownych grupowiczow zna sie na tyle by pomoc mi zklopotem? Mam
dwa problemy. Oba zwiazane sa z grupami dyskusyjnymi. Do maili i grup dyskus
yjnych uzywa Autluka. Pierwszy problem dotyczy sytuacji, w ktorej odpowiadam
na posty grup dyskusyjnych poleceniem "odpowiedz nadawcy". Klikam i pojawia
się okno "profile uzytkownika". Nie wiem, co dalej robic. Kiedys tak się nie
dzialo, nie wiem jak się tego pozbyc ani co dalej zrobic. Drugi problem doty
czy sposobu sciagania grup dyskusyjnych. Sciagam je za pomaca Chomika. Chomi
k sciaga X wiadomosci. Pobral wszystkie. Ale tak naprawde czesc nie schodzi,
gdyzpojawiaja się mi odpowiedzi na nieistniejace posty. Pomozesz?

Pozdrawiam i czekam niesmialo na odpowiedz
Jurek