Re: Łącza Netii

Autor: Przemek [Scorpio Ads] (po_at_scorpio-ads.com)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 23:00:12 MET DST

Użytkownik "Bartosz Jakubski" <B.Jakubski_at_supernet.com.pl> napisał...

> Bardzo dobrze (ale sprawdzałem głównie US). O rząd wielkości (lub nawet
> parę rzędów) szybciej niż na łączu do Polpak-T o większej
> przepustowości.

Dzięki wielkie wszystkim za odpowiedź - co prawda
wybrałem może dziwną kolejność (umowa na przyłączenie
stałego już podpisana, a teraz dowiaduję się o jakość :),
ale cieszę się bardzo, że macie pozytywne doświadczenia.

Ja co prawda będę miał na początek tylko 144kbps, ale
bardziej niż na szybkości zależy mi na stabilności
połączenia i niezłej średniej (co mi po 100kbps w
porywach, jak średnia wychodzi taka, że już lepiej
CD-Ry nagrywać i pocztą rozsyłać :)

Pozdrawiam,
Przemek