Re: Providerzy - czy jakis przekret???

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 20:23:07 MET DST

Bronek Kozicki <brok_at_rubikon.pl> wrote:
> a dlaczego wszystkie wskazują na ten sam IP ? Sądząc po nazwie, należą do
> różnych usługodawców .... po IP zaś - do jednego ,
> poland.indigo-gold-hosting.net - który dostał numerek IP z kolei od Webcorp
Huh, faktycznie (pomijając że na and.pl nic nie ma).

Mi to wygląda na kiepsko zorganizowaną siatkę reselerów...:

"Atutem @VC jest formuła organizacyjna oparta na idei wirtualnej
 korporacji oraz regułach outsourcingu, pozwalająca na świadczenie
 usług wysokiej jakości po konkurencyjnych cenach dzięki znacznej
 redukcji stałych kosztów własnych."

I fakt, wygląda to nieco "ściemiaście".

I fakt (2), na pl.comp.www[.server-side] już kilku spammerów reklamujących ich
usługi się znalazło, to się opiera na jakiś prowizjach etc....

Poncki