Re: Chello a SDI

Autor: Pawel Galinski (gallp_at_wp.pl)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 18:09:25 MET DST

Czy Chello poprzez siec kablowa moze byc nastepnie udostepniane na siec LAN
?
Moze ktos korzysta z takiego polaczenia ? Mamy SDI na 8 kompow , transfer w
miare przyzwoity jak na te 20zl na miecha (160:8=20), ale zastanawiam sie
nad Chello jesli mozna bylo by to puscic przez Ethernet .

--
Pawel Galinski
"Pieniadz,rodzacy wszelkie zlo,stanowi zrodlo wszelkiego dobra"