Re: dla lubiacych domeny :)

Autor: Marcin (marcin_at_sdi.pl)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 18:09:40 MET DST

> na przyklad mozna zobaczyc, ze NASK zarejestrowal wczoraj
> takie oto domeny:
[...]
> i to bynajmniej nie dla Giganta...
> ciekaw jestem bardzo uzasadnienia wniosku o taka domene...

oficjalnie przyznaje, ze powyzsze informacje byly nie tylko
nie sprawdzone ale co gorsza nieprawdziwe... przepraszam wszystkich
ktorych moglem wprowadzic w blad lub tych u ktorych ta informacja
wywolala niepotrzebne emocje...nastepne listy w takim tonie juz sie nie
pojawia.

pozdrawiam serdecznie wszystkich czytajacych grupe

Marcin