Łącza Netii

Autor: Przemek [Scorpio Ads] (po_at_scorpio-ads.com)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 11:46:29 MET DST

Witam!

Czy ktoś korzysta z łącz zestawianych przez Netię
(czy Internetię może)? Chodzi o transfer za granicę,
Europa i USA - ponoć Netia jest niezależna od TPSA
i Polpaku (i w Polsce i przy łączach międzynarodowych),
więc ciekaw jestem jak to wygląda w praktyce?

Najbardziej interesują mnie, co prawda, okolice
Wrocławia, ale informacje z wszelkich innych rejonów
kraju również mile widziane.

Przemek