Re: Dowod na istnienie Echelona bylo: Re: Expertyza, czyli o

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_coredump.cx)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 08:14:11 MET DST

On Mon, 25 Jun 2001 arnie_at_grzyby.polip.pl wrote:

> no cieniasy jestescie, profesjonalista w 5 minut mialby adres,
> telefon.

Przeciez Arni ma te dane na www, nie? Zreszta Arnold po tym poscie ponizej
przeprowadzil akcje desantowa, nawet dzwonil do mnie do domu rodzinnego
robic dyskretnie wywiad przed podaniem mnie do sadu. Uh.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=