Re: Internet miedzymiastowy zamiast polsraku

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 15:08:17 MET DST

Dnia 24 Jun 01 o godz. 3:21, Krzys napisal(a):

> O! nie wiedzialem - mialem chyba jakies nieprawidlowe pojecie o proxy.
> To tak jeszcze z ciekawosi - tu juz sie zdziwie kompletnie jezeli to
> bedzie mozliwe:
> https tez sie da przez proxy?

Nie. To wbrew sensowi https - przeciez proxy musialoby odszyfrowywac sesje!
Daloby sie jedynie przez "proxy" bedace w istocie tunelem. Nie wiem czy
takowe sa dostepne.
Skadinad wykupienie sobie konta shellowego na jakims serwerze, ktory ma dobre
lacza i do swiata i do ciebie, i postawienie sobie na tym serwerze tunelu
byloby wcale nieglupim rozwiazaniem Twojego problemu...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl