Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 02:08:40 MET DST

Osoba podpisana jako "Michal Zalewski" <lcamtuf_at_coredump.cx> w art.
news:Pine.LNX.4.33.0106241803300.5911-100000_at_dione.ids.pl pisze:
On Sun, 24 Jun 2001, Andrzej P. Wozniak wrote:

> Oki :> Ale generalnie wydaje mi sie, ze masz niebezpiecznie duzo racji =)

Cóż, skoro po "Vabank" nastąpił "Vabank II" to może po "Konsulu" Jacku ben
Zylbersztajnie nastąpi "Konsul II" czyli Jacek vel Expert :-)))

BTW. Musisz chyba przeprosić Experta za fałszywe oskarżenia. Czy wiesz jak
Dariusz ma na drugie imię?

PS. Kiedy się okazało, że na pl.comp.sys.novell jest Andrzej Woźniak z
Koszalina, zacząłem się podpisywać Andrzej Piotr Wozniak. W jakiś czas
później ktoś mnie przywitał "Cześć Piotrek!", więc skróciłem drugie imię do
inicjału i do dziś jest Andrzej P. Wozniak.
To tak na wypadek, gdyby ktoś zaczął guglać wokół mnie i oskarżać niewinne
osoby.
PPS. Teraz już może być EOT.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
                                             *** MUSK TFUi WRUK ***