Re: Chello a SDI

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 01:51:35 MET DST

> W sumie z jednej z usługo chciałbym zrezygnować, jednak - z
której....

Cześć.
Mam SDI, i nie interesowało mnie za bardzo Chello. Ale to zdaje się
usługa telewizji satelitarnej. Z internetu idzie przez satelitę,
ale w drugą stronę przez modem/SDI, itp. Czy może coś pomyliłem?
Bo jeśli nie, to trzeba tam płacić abonament + połączenie modemowe.
Ewentualnie SDI. Do tego jakieś ograniczenia na wielkość ściąganych
danych miesięcznie. No i nie bardzo można założyć serwer FTP ...
Ja chyba wolę SDI ;)

Wonder