Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka [od kiedy ja jacek jestem?]

Autor: paranoy (michal_at_khazad-dum.eu.org)
Data: Sun 24 Jun 2001 - 13:37:20 MET DST

In article <slrn.pl.9jbfei.3lo.qrczak_at_qrnik.zagroda>,
Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

> Przyczyniasz się do istnienia negatywnych uprzedzeń do anonimów.
> Jest zadziwiająca zbieżność między niepodawaniem imienia i nazwiska
> a nieuprzejmością...

wydaje mi sie ze jesli bylem wobec kogos nieuprzejmy to wobec Michala
Zalewskiego, ktory zna moje imie i nazwisko, jak i pare innych rzeczy.
i po co ja to pisze drugi raz?

wiec zeby zaspokoic wasze pragnienia

imie Michal
nazwisko Kabata
data urodzenia 15.04.1980 Warszawa
grupa krwi 0 Rh+ (podobno)
dna poki co nie znam
wzrost ok 186
waga ok 77 kg
wlosy ciemne
oczy czarne jak sie denerwuje :P

cos jeszcze?

a, zeby uzasadnic pare rzeczy. w przeciwienstwie do wiekszosci osob ktore
wypowiadaly sie o pjwstk studiuje tam na robotyce, a z prof. Bieleckim mialem
do czynienia i w szkole i osobiscie, i uwazam go za orginalnego, ale
sympatycznego i wartosciowego czlowieka.

podpisywac mi sie nie chce :P