Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: paranoy (michal_at_khazad-dum.eu.org)
Data: Sun 24 Jun 2001 - 01:07:08 MET DST

In article <Pine.LNX.4.33.0106240036300.7149-100000_at_dione.ids.pl>,
Michal Zalewski wrote:
> Nie krytykuje obiektow. Po prostu _dziwie_ sie i przytoczylem jako
> ciekawostke wybor Javy jako jezyka na PJWSTK, nic wiecej. Uwazam, ze
> ludzie powinni umiec sobie radzic i z obiektami, i bez, i rozumiec, kiedy
> daja im one faktyczne korzysci.

przytoczenie javy to jedno, tekst o obiektach drugie.

> Nie, w C pisze sie bardzo szybko dlatego, ze pozwala na bardzo wiele
> glupich rzeczy, ze ma ledwo czytelna i krotka skladnie, i tak dalej ;)

skoro tak, to czemu przytaczales to jako zalete?

oke. dla mnie koniec bo mnie juz to nudzi, tylko pare pytan osobistych,
zlosliwych, i wlasciwie retorycznych:

przyznales sie kiedys do bledu? czy w ogole w swojej opinii kiedys
popelniles blad? sadzisz ze znasz sie perfekcyjnie na wszystkim?

hmm... a watek niby o krytyce Experta...

michal