Re: chello tajniacko...

Autor: Shot (shot_at_hot.pl)
Data: Sat 23 Jun 2001 - 21:20:41 MET DST

Witam.

Shot pisze:

> Oj, to ja mam jakieś omamy? A może Wy jednak ten post też widzicie?
> =)

Powyższy komentarz powstał zanim dowiedziałem się o zmianie profilu
oferty dla indywidualnych. Nadal jednak nie "przestali świadczyć
usługi", tylko właśnie "zmienili profil".

Choć faktycznie, jeśli chodzi o historię z wtorkowej "Gazety
Komputer", zachowali się nienajlepiej (delikatnie mówiąc).

Pozdrav
-- Shot

--
Problem leczenia izolatek.