Re: Internet miedzymiastowy zamiast polsraku

Autor: Krzys (krzys_at_pulapkaaristos.com.pl)
Data: Sat 23 Jun 2001 - 13:20:21 MET DST

Pawel Szymanski wrote:

> znaczy jak to?
> bo jezeli chodzi ci o to, ze nie mozesz sciagac plikow z ftp
> przez proxy to jestes w bledzie:) sa klienci ftp majacy
> opcje proxy.
O! nie wiedzialem - mialem chyba jakies nieprawidlowe pojecie o proxy.
To tak jeszcze z ciekawosi - tu juz sie zdziwie kompletnie jezeli to
bedzie mozliwe:
https tez sie da przez proxy? - wyglada tak jak bym marudzil ale mam
polaczenie https jako admin i dodatkowo moge ustawic jeden IP lub zakres
IP do logowania jako admin na swoim serwerze ( teraz musialem to zdjac
bo sdi padlo - staly ip jest zreszta najwieksza zaleta sdi)

 ew dialup do ip wykup.
I to chyba bedzie to - znalazlem oferte - maja numer dostepowy we
wroclawiu.
jezeli wyjscie na swiat jest takie jak w homenecie to OK.

ha, ha - probowalem poslac to z sieci homenetu i "posting not allowed"
przez news.tpi

--
 mój adres bez pułapki: krzys_at_aristos.com.pl
Krzysztof