Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sat 23 Jun 2001 - 12:46:11 MET DST

Jacek Popławski, napisał(a):

> no dobrze, ale jeśli świadectwo maturalne jest tylko raz do pokazania, to można
> je przerobić a robot wypełniający druczki mechanicznie da nam nowe nazwisko, z
> którym nastepnie możemy 5-n lat studiować

Nie jestem pewien ale chyba przy skladaniu papierow na PW (EiTI) trza bylo
wpisac nuemr dowodu.

Inna sprawa jest sensownosc takiego postepowania po studiach trzeba byloby
wyrobic dowod/paszport co jest juz trudniejsze.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Oxymoron: Student teachers.