Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 23:31:33 MET DST

Andrzej Karpinski, napisał(a):

> Swoja droga moja prywatna opinia na temat tej szkoly jest faktycznie jak
> najgorsza i gotowy jestem w to uwierzyc ;-)

Glupie pytanie czy PJWSTK to polsko japonska szkola telekom ? Jesli tak
to twoja opinia jest jak najbardziej uzasadniona - wykladal tam/wyklada
prof Bielenik/Bielicki dosc oryginalna osoba dajaca zaliczenia tylko po
przedstawieniu kwitku ze sie kupilo jego ksiazke (ktora kosztuje swoje i
jest bardzo miernej jakosci)Problem ze on takze wyklada na EiTI coz
wszedzie sie trafi czarna owca.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Experience is a good teacher but her fees are high...