Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 21:05:52 MET DST

Bartosz Jakubski <B.Jakubski_at_supernet.com.pl> wrote:
> Chciałem się o to już wcześniej spytać, ale jestem osobiście
> zainteresowany, więc się wstydziłem... :-)
>
> Może chodzi o różnicę zamieszkanie<->zameldowanie?

Raczej chłopakom się pomieszały różne wersje tekstu; zapewne pierwsza
była przygotowywana zanim znali dokładny adres, za to skądś wiedzieli,
że mieszka z kobietą dużo starszą niż on, potem znaleźli adres, dodali
do tekstu i zapomnieli poprawić tych Katowic. ;->

Tak tylko sobie myślę. ;)

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Windows 95 jest najlepiej zintegrowanym z Internetem srodowiskiem