Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sat 23 Jun 2001 - 14:56:10 MET DST

paranoy, napisał(a):

> jak mozna miec opinie o kims kogo nazwiska sie nawet nie zna? Bielecki.
> i owszem, jego wyklady moze nie sa najlepszymi na jakich bylem, on sam
> jednak dosc sporo wie i umie, a wykladal nie tylko w tej szkole wiec mozna
> na straty spisac np Politechnike Warszawska.

Niestety nie mam pamieci do nazwisk. Czlowika jednak kojarze ma swoja
gablotke na EiTI (wywieszona swoimi ksiazkami)

Przeciez napisalem ze wyklada niestety u nas. Powiem tak: czlowiek ktory
oficjalnie mowi: Nie dam dam zaliczenia dopoki nie zobacze kwitu za kupno
_mojej_ ksiazki o Javie (nie pozyczenie, nie kupno innej tanszej ksiazki
czy tez korzystanie z internetu) Do takiego czlowieka nie mam za
grosz szacunku. Poza tym podpytalem sie ludzi na naszym wydziale i kazdy
odradzal mi wyklady u tego czlowieka. Sa trzy przedmioty na ktorych mozna
sie nauczyc o tym jezyku wiec porownanie jest.

Pozdrawiam
FUT warning

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
What goes around usually gets dizzy and falls over.