Re: chello tajniacko...

Autor: Janusz Orłowski (janusz_at_atsoft.pl)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 19:16:28 MET DST

Użytkownik "Radosław Popławski" <radekp_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Wątpię w to, co piszesz, ponieważ mnie w BOK-u powiedzieli co innego.

Masz prawo wątpić.
Założyłem naście SDI i kilka Neostrad, to co potrafi powiedzeć pani w Biurze
Obsługi Klienta to można wykorzystać w kilku kabaretach.
Zasada jest taka, że umowę na SDI bądź Neostradę może podpisać osoba lub
firma na którą jest wystawiana faktura dotycząca numeru telefonu na której
jest zakładana jedna z powyższych usług.

Pozdrawiam

Janusz