Re: Ryczałt za dial-up w TPSA?

Autor: Tom (tm1_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 11:53:10 MET DST

Użytkownik "GapOn" <Ongapon_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> Wywiad w "Reczpospolitej" chyba z 11-go.
> Testy przez lipiec i sierpień a wrzesień start?

A ja czytalem wypowiedz, kiedy TPSA tiwierdzila, ze to raczej nie do
wykonania. Glownym argumentem bylo obciazenie laczy - uzytkownicy
praktycznie nie rozlaczaliby sie z siecia (stadndard V.92 umozliwia o ile
wiem powiadomienie o przychodzacym polaczeniu podczas wedrowek po sieci ). Z
tym sie zgadzam. Jesli jednak to prawda, to musieli sie naprawde czegos
bardzo przestraszyc :).

tom