Spam - przemyślenia

Autor: Gopher (tir2000_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 18:46:54 MET DST

Podczytuję sobie ostatnio wątek o spamie, spamerach i takich tam i tak sobie
myślę, jakby _naprawdę_ skutecznie wyeliminować problem. Chyba wymyśliłem...
jeśli dostaję spam, to przeważnie na kilka adresów, które już znajdują się w
bazach wrrrednych spamerów. Więc czemuby nie napisać prostego programiku, który
usuwałby wiadomości ze wszystkich kont, jeśli dana wiadomość znajduje się na
więcej niż jednym koncie? To się spokojnie da zrobić. Uruchamiałoby się toto tuż
przed odebraniem poczty. Macie jeszcze jakieś pomysły? Metody w stylu antyspama
w adresie odpadają w przedbiegach. Nie chcę uprzykrzać życia tym, którzy chcą
się ze mną skontaktować bo mają do mnie jakąś sprawę (NIE reklamę).

--
Take care * Gopher * Dark Electro / Techno Fan * GG#413992
www.tir2000.prv.pl:80 * Voice +48503963441 * $ / SMS'y = 0