Pytanie....

Autor: Arte (queer_at_amm.net.pl)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 11:30:32 MET DST

        Byc moze bedzie NTG ale moze ktos mi podpowie.
Na moje konta E-mailowe zarowno te darmowe jak i te na serwerach
komercyjnych zaczely przychodzic jakies glupie do niczego mi nie potrzebne
wiadomosci. Wszyskie pochodza z
(imie lub nazwa)@global-internet.pl Co to jest. Moze mi ktos powiedziec
gdzie sie zwrocic (albo komu morde obic) zeby tych smieci mi nie przysylali.
Nie sa to ani reklamy ani ofert tylko same bzdury typu. powiedz mi jak
umiescic zdjecie na stronie..., albo smutno Ci usmiechnij sie...itp, itd,
Czy ktos moze mi poradzic w tej kwestii.