Re: Szczyt spamerstwa

Autor: bot (bot_at_nospam.ahoj.pl)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 12:56:53 MET DST

Jacek Zapala wrote:

> A co do akwizytora - nigdy nie widziałes kartki na zewnetrznych drzwiach
> "Akwizytorom dziekujemy"? Bo ja widywalem też "akwizytorow szczujemy psami".

U mnie w akademiku na 10 pietrze wisiala na jednych drzwiach kartecza:
"Akwizytorow, amway'owcow i kolednikow" ekspedjujemy przez okno -
bezplatnie i poza kolejnoscia" :)

Jak to bylo w starym skeczu z Kobuszewskim - "Chamstwu w zyciu nalezy siem
przeciwstawiac... silom... i godnosciom... osobistom...
Zapisales Jasiu?
To wezykiem go... wezykiem...."

Wasz bot