Re: Spamnadawcy atakuja

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 11:45:46 MET DST

In article <3B31917B.21F7BB80_at_t3beta.hyperreal.pl>, dynio
<t3beta_at_t3beta.hyperreal.pl> wrote:

> w z wiazku z tym czy moglby ktos przypomniec skuteczna procedure
> "wyabusowania" ich.
> czy jeszcze ktos dostaje spamy takie jak przyklad ponizej ?
> d.

Chyba z piec od wczoraj (!), wszystkie z global-internet, z roznych
adresow.

Zauwazyli, ze poblokowano juz ich w wielu miejscach z adresow
@global-internet.pl i @g-i.pl, to teraz wpadli na pomysl, zeby wysylac z
fake-owych adresow w portalach.

Przyznam, ze budzi to we mnie niesmak, za wszelka cene wepchnac reklame.
Pracowac musza tam idioci. Nie wiedza, ze takie metody tylko coraz
bardziej ludzi wkurzaja.

Hmmm a moze byc tak jakis mocno niepochlebny artykulik o nich napisac i
o innych polskich firmach ktore postepuja w ten sposob reklamujac

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net