Re: Internet taniej ???

Autor: YazZ (yazz_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 08:07:00 MET DST

"Radosław Popławski" <radekp_at_alpha.net.pl> wrote in message
> Po co? Wystarczy zapoznać się z amerykańskim modelem gospodarki, aby
> zrozumieć idiotyzm rozwiązań stosowach w PL (i pośrednio w UE).
> Napisz na ten temat pracę to może zrozumiesz :))). Bo jak na razie
> nadajesz się do rządu -- "zniżka tu, zniżka tam, niczego to i tak nie
> da nam" :))

Miałem już nie drążyć tego tematu, ale nie mogę ....
Chyba nie chcesz porównywać polskiej gospodarki do gospodarki USA i EU ? Bo
to już zakrawałoby na totalną głupotę .... pisząc takie rzeczy, nawet do
rządu byś się nie nadawał ;-)
Ale wierze, że zrobiłeś to niechcąco i jakoś odbudujesz swój image ;-)

Pozdro
YazZ