Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 21:03:34 MET DST

> To zerknij na NNTP-Posting-Host, tak btw.

Tak dial-up z Warszawki, choć nie wyklucza to tego, że Expert łączył się z
Sosnowca przez jakąś Warszawską bramkę (kierunkowy 0-22) lub przebywał
wówczas w Warszawie.

Jeśli to drugie, to wszystkie jego posty winne być nadane z Warszawy, lub na
ten czas zaprzestał występować pod innymi osobami, jak Jasmin.

> Nie wiem, kim sa owi agenci, ale slawiecd_at_usctoux1.cto.us.edu.pl brzmi
> dosc wiarygodnie.

No cóż, to już dla Ciebie, Michale zagadka.
Odnajdź admina ze Stanów, który wówczas opiekował się tym serwisem,
chociaż... to nieczmu nie będzie potrzebne. Zaś interesujące dla mnie jest
to, spod jakiego IP zostało założone konto jamin_at_polbox.com i z jakiego IP
łączono się z nim, aby pobrać pocztę.
(Choć tu Expert chyba nie był tak naiwny, by popełnić tak kardynalny błąd).

Rico.
warschau_at_post.pl