problem z Chello SAT

Autor: gsm1 (gsm1_at_go2.pl)
Data: Tue 19 Jun 2001 - 00:19:11 MET DST

Wiem że może NTG , ale może ktoś mi pomoże (bo nie wiem gdzie zapytać - w
Wizji TV siedzą matoły !!!), mam chello sat i wszytko było OK, dopóki nie
zmieniłem procesora z Durona 800 na Athlona 1200.
Wskaźnik sygnału skacze od 0 do 100% i praktycznie nic nie mogę ściągnąć.
Ale jeżeli zapuszczę kilka plików do ściągnięcia a następnie odpalę jakiś
soft mocno obciążający procka (w moim przypadku 3dmark2001) to wszystko
pięknie się ściągnie.

Czy ktoś może mi pomóc?
Może jakiś dobry program spowalniający procesor? Mam taki programik turbo ,
ale niestety nie pomaga :(

Pozdrawiam

Jacek