Re: Info

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 18:53:06 MET DST

> Bredzisz. Ani protokol, ani struktura Internetu nie zapewnia integralnosci
> ani autentycznosci danych i nie gwarantuje mozliwosci tworzenia
> jakichkolwiek jednoznacznych powiazan list - czlowiek.

Czy ta wiedza pochodzi z podworka ?
Gwarancje autentycznosci nie sa gorsze niz przy wysylaniu listow poczta.

> "Nie udzielam darmowych konsultacji prawnych przez Internet".

cytowanie ustawy nie stanowi konsultacji

> A powaznie,
> wylaczone z ustawy sa zbiory tworzone na potrzeby wlasne / codzienne (moj
> mailbox sie do tego wlicza), a takze w kilku innych przypadkach. Co
> wiecej, sa pewne wymogi konieczne zbioru danych osobowych, ktore naprawde
> nie sa interpretowane tak, jak Ci sie wydaje.

mnie sie nigdy nic nie wydaje, jedynie przekazuje to co pisza madrzejsi ode
mnie.
Zbiory tworzone na potrzeby wlasne, rowniez sa objete klazula "fair use".

Na jakiej podstawie twierdzisz ze nie moge zadac skasowania mojego e-maila z
bazy danych
firmy, gdy nie wyrazilem zgody na przetwarzanie moich danych osobowych,
a zarchiwizowanie e-maila stanowi forme przetwarzania ?

Zatem pamietaj zawsze o zasadzie "fair use"
czyli korzystaniu zgodnie z przeznaczeniem, a nawet juz nie dozwolonym uzytku.

Z tego powodu wydawca archiwow usenetu na CD, jest zobowiazany do uzyskania
zgody autora kazdego postu, chronionego prawem autorskim i umieszczonego w
wydawnictwie.

J.