Re: Info

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_bos.bindview.com)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 21:34:25 MET DST

On Sun, 17 Jun 2001, Jacek wrote:

> Czy ta wiedza pochodzi z podworka ?

Nie. Ze znajomosci protokolow i realiow sieci.

> Gwarancje autentycznosci nie sa gorsze niz przy wysylaniu listow
> poczta.

Czyli zadne?

> cytowanie ustawy nie stanowi konsultacji

Expert, 50 razy proszono Cie o przytoczenie argumentow (czyli na ogol
cytatu lub referencji) i tak odpowiadales.

> mnie sie nigdy nic nie wydaje, jedynie przekazuje to co pisza
> madrzejsi ode mnie

...na temat prawa w innym kraju niz Polska.

> Na jakiej podstawie twierdzisz ze nie moge zadac skasowania mojego
> e-maila z bazy danych firmy, gdy nie wyrazilem zgody na przetwarzanie
> moich danych osobowych, a zarchiwizowanie e-maila stanowi forme
> przetwarzania ?

Nie twierdze tego. Twierdze, ze nie mozesz zarzadac skasowania go z mojej
skrzynki pocztowej. Albo usuniecia tapety jesli wytapetuje sobie caly
pokoj w Twoich wypowiedziach. Ba, nie moglbys zarzadac tez usuniecia
swojego maila ze skrzynki pracownika firmy. Moglbys zarzadac usuniecia go
z komercyjnej bazy danych.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=