Serwery NTP - kto zna adresy

Autor: ptrembowelski_at_go2.pl
Data: Sun 17 Jun 2001 - 17:24:47 MET DST

Bardzo proszę o podanie jakichś adresów serwerów NTP, gdyż są mi one niezbędne
do prawidłowego działania serwera MS Exchange PL pod Win2K Serv PL.
Jeśli to możliwe to proszę o podanie polskich serwerów SNP

Powód: Błąd zgłaszany przez W32Time w dzienniku systemu :

" Ten komputer jest podstawowym kontrolerem domeny głównej lasu. Należy
skonfigurować na synchronizację z zewnętrznym źródłem czasu za pomocą polecenia
net, 'net time /setsntp:<nazwa serwera>'. "

Szukałem takich adresów w sieci ale niestety nie znalazłem.

Z góry dziękuję.