Re: Informuje,

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 11:38:13 MET DST

Slawek 'IDEall' Fydryk napisał:

> Nijaki "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał...

> Domniemane włamanie na Twoje konto, jest Twoim problemem, a nie Polskiego
> usenetu, ale tego nie zrozumiesz, gdyż jesteś kretynem.

Nie wiem po czym kretyn poznaje innego kretyna, ale mnie to nie interesuje.

Niemniej jestem zdziwiony Panska reakcja , jako obywatela RP, na informacje o
ewentualnym popelnieniu przestepstwa i naruszeniu Ustawy o Ochronie Danych
Osobowych.
Czy chce Pan powiedziec, ze Pan akceptuje takie dzialania ?
Grupa p.i.p jest wlasciwa aby zamiescic takie zapytanie i oczekiwac
odpowiedzi merytorycznej.
Zdziwiony jestem Panska swiadomoscia prawna, ktora pozwala na lekcewazenie
obowiazujacych w Polsce przepisow prawnych,
i zapewne, gdyby na grupie samochody pojawila sie informacja o ewentualnym
wlamaniu do samochodu, to rowniez by Pan odpisal, ze "co kretynie tutaj
piszesz o wlamaniu do swojego samochodu, przeciez to nie jest problem
Polskiego usenetu".

> Naucz się czytać ze zrozumieniem, później będziesz pisał.

> Jak wyżej.

Czy mam rozumiec, ze wyzej juz Pan przedstawil swoj stosunek do Ustawy o
Ochronie Danych Osobowych ?

Zatem dziekuje za konsultacje.

EOF