Re: Informuje,

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 01:52:03 MET DST

Michal Zalewski napisał:

> Sa dwie mozliwosci. Albo szlag trafil Twoja poprzednia sesje pop3 i musisz
> poczekac pare minut - ale jakiez to trywialne! Albo - co bardziej
> prawdopodobne - miedzynarodowy spisek providerow, ech.

Mam nadzieje ze administrator serwera mailowego wyjasni to na podstawie logow,

bo zgodnie z GIODO, jest odpowiedzialny za ochrone danych osobowych swoich
klientow, a w tym takze ich i kierowanej do nich korespondencji.

(z GIODO)
Wszelkie materiały gromadzone w formie akt, w tym sądowe,
prokuratorskie, policyjne i inne zawierające dane osobowe, są zbiorem
danych osobowych w rozumieniu art. 7 pkt 1 ustawy. Konsekwencją tego
jest wyłączenie stosowania art. 29 ustawy, w wypadku udostępniania
danych w celu włączenia do tych akt. Art. 29 ma bowiem zastosowanie
jedynie do udostępniania danych w celu innym niż włączenie do zbioru.

A poniewaz korespondencja elektroniczna w formie drukowanej, moze stanowic
czesc akt i zostac do nich wlaczona, zatem korespondencja elektroniczna
stanowi zbior danych osobowych.

EOF