Re: Informuje

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 00:32:00 MET DST

pastor21_at_poczta.onet.pl (Jacek) wrote in
<3B2BBED4.B8341CD5_at_poczta.onet.pl>:

>a jaki jest limit ?

Jakis pewnie jest, ale nigdy sie nad tym nie zastanawialem ...bo z pole
'Temat' z definicji sluzy krotkiemu sprecyzowaniu o co chodzi, a "body"
wiadomosci - dokladnemu opisaniu problemu. Pisujac do supportow
technicznych robie tak :

(pamietajac, ze osoby te dysponuja ogranicznnym czasem)

- krotki , lecz trafny temat - ma on zwrocic uwage odbiorcy i sprawic,
  ze otworzy wiadomosc
- precyzyjny opis problemu z podaniem dat, godzin itp.
- jesli wiem, jakie jeszcze pytania moze miec odbiorca - od razu
  odpowiadam na nie, aby rozwiazanie problemu bylo szybsze
- moje przypuszczenia
- zalacznik z logiem, spakowanym ZIPem screenshotem itp.

Pozdrawiam,
Wojtek