Re: Informuje,

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 16 Jun 2001 - 23:17:57 MET DST

Samotnik napisał:

> A nie wywaliła Ci się ta szkapa chwilę przedtem?...

Nie. Kliknalem na poczte, a tutaj pojawil sie komunikat, ze poczta jest
wlasnie czytana z innego
polaczenia. A potem sie ktos dziwi ze trzeba zmieniac konto.
Juz tak mialem raz, ze pisalem testowe posty na swoje konto,
a ktosik odpowiadal na te listy z mojego konta i mowil ze to jego konto
i zebym mu nie przeszkadzal ;-)
Dopiero jak go przegonilem gdzie pieprz rosnie, to mialem spokoj.

Ale to bylo bardzo zabawne. Sama skrzynka pocztowa ze mna dyskutowala.

Dlatego napisalem teraz do postmastera, bo moze trzyma logi i mi powie,
co to moglo oznaczac.
Jacek