Re: Kochana InterNetia

Autor: Wojtek Frabinski (wojtekfr_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 14 Jun 2001 - 15:34:01 MET DST

On Thu, 14 Jun 2001 13:18:14 +0200, "Art" <wizard_at_alpha.net.pl> wrote:

>ps2. a moze sie nie rozlaczac, a zalozyc sobie druga linie
>telefoniczna....:-) ?

W prawdzie nie wiem co to ma wspolnego z bankami, ale polipa nie
czytam a jest swieto wiec na pbb postow jak na lekarstwo, to
crossposta nie skasuje :).
Dawno, dawno temu byla sobie usluga callback firmy Multinet.
Byla tam karta grosik dajaca dostep po bardzo atrakcyjnej cenie (w
stosunku do tpsa, wtedy nie bylo jeszcze taryfy nocnej), w godzinach
0-10.00.
Na poczatku wystarczylo sie polaczyc przed dziesiata, zeby potem caly
czas siedziec za grosze (niestety pozniej zaczelo rozlaczac :( ).
Zdarzalo mi sie po zajeciach konczacych sie o 9.30 pedzic do domu,
zeby zdarzyc sie zalogowac przed 10ta. Raz malo sobie nogi nie
zlamalem jak po drodze wyrznalem o ziemie :D.
A teraz przychodze do domu, modem kablowy radosnie mruga, wlaczam
kompa inet jest. Nie ma juz godzin spedzonych na wsluchiwaniu sie w
bipy modemu (@#%$ znowu zajete) ani najbardziej emocjonujacego dnia w
miesiacu, w ktorym wyciagalem ze skrzynki koperte z magicznymi
literkami TPSA (teraz zawsze rachunek dwucyfrowy). Nuda panie, nuda
:-))).

--
Wojtek Frabinski     ICQ 50443653
wojtekfr_at_alpha.net.pl