Re: Adresy e-mail a ochrona danych osobowych

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Jun 2001 - 17:28:15 MET DST

Tomasz Nidecki napisał:

> Jacek <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Alez przeciez wiele programow newsowych takze daje taka mozliwosc, nawet
> bez pobierania newsow na dysk lokalny. Czyli takie newsreadery sa
> nielegalne? :)

podaj konkretne przyklady ?
bo opcja usuwania postow zainteresowanego z archiwow usenetu to jedno,
ale przeciez usenet tak dziala, ze nastepny post moze w calosci cytowac
poprzedni,
zatem skasowanie wlasnego postu nie kasuje tresci zawartych w tym poscie.

Ale tez mam wiele pytan do Google i nadal czekam na kilka odpowiedzi.
Z tego co pamietam to configgerzy z alt.config podkreslaja dziurawosc
ustawodawstwa chroniacego dane osobowe za wielka woda.
Bo jest tak ze ksiazki telefoniczne abonentow prywatnych sa dostepne w
internecie
i mozna wyszukac kazdego za wielka woda. Podobnie jest w Australii.
Znajac imie i nazwisko , wiem gdzie mieszka znajomy, gdzie ma firme , adres
i numery telefonow.
W koncu system Usenetu opisany RFCedami powstal za woda i reprezentuje
ichniejsze prawo.

Jezeli odpowiedz Google nie bedzie wyczerpujaca to pozostaja niemieckie
grupy prawnicze .
de.recht itd.
udzielaja one profesjonalnych odpowiedzi
Jacek