Re: Adresy e-mail a ochrona danych osobowych

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Jun 2001 - 14:04:22 MET DST

Tomasz Nidecki napisał:

> A jak sie ma do tego newsgate, niusy.onet.pl i inne podobne serwisy oraz
> wszystkie strony ktore udostepniaja interfejs do niusow przez WWW?

Interesowala mnie transgraniczna dzialalnosc Deji, jako archiwariusza
swiatowego usenetu.
Krajowi archiwariusze usenetu prawdopodobnie rowniez nie sa wylaczeni z
regulacji GIODO.
Gdyz powstal by precedens, ze ksiazka telefoniczna abonentow prywatnych
wymaga pisemnej zgody zainteresowanyc, a juz kompilacja takiej ksiazki czy
bazy teleadresowej z archiwow usenetu, takiej zgody nie wymaga.

Wysylajac post do usenetu godzimy sie przeciez jedynie z dzialaniem systemu
usenetu,
to znaczy udostepnieniem naszego postu innym do czytania, a nie w celach
przetwarzania.
A niewatpliwym przetwarzaniem bazy i archiwow usenetu jest ich przeszukiwanie
wedlug zadawanych kluczy i zapisywanie wyniku poszukiwania.

Mysle ze wlasciwa do udzielania odpowiedzi w temacie jest firma Google.
Jacek