Re: Jak zostac malym ISP

Autor: Dentarg (dentarg_at_freebsd.lublin.pl)
Data: Wed 13 Jun 2001 - 09:34:08 MET DST

On Wed, 13 Jun 2001 07:21:58 +0200, "Jerzy Marciniak" <dsp_at_dsp.com.pl>
wrote:

>Dokladnie.
Jesli ma byc to BGP to chyba trzeba sie z nimi dogadywac, jesli tylko
jakis Twoj wewnetrzny routing to IMHO nie ...

>Mam dostep tylko do tych dwoch... a Neita oferuje lacze 1 mbit ktore ma 1
>mbit nie tylko na umowie :)
>Sprawdzone.
Hmmm ... to chyba bede musial sie zainteresowac powazniej ich oferta,
ale znajac ich podejscie do klienta to ... moj ojciec czeka na ich
przedstawiciela handlowego juz miesiac, a chodzi tylko o biedna pare
miedzi ;(((.

>Nie chodzi o to fair czy nie fair jezeli poszczegolnie klienci dostaja to za
>co zaplacili... Wlasnie chodzi o to jaki to jest z reguly stosunek w
>praktyce, przeciez miedzy innymi to okresla mozliwy zarobek.
Z doswiadczenie (wspolpracy i korzystania z uslug roznych providerow -
szczegolnie takich mniejszych) to maja stosunek lacza posiadanego do
sprzedanego od 1:4 do 1:30 !!!, ale to ostatnie to juz IMHO chamstwo.

pzdr,
Dentarg

--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com