Dyskietka do terminala SDI - gdzie zdobyc

Autor: ptrembowelski_at_go2.pl
Data: Tue 12 Jun 2001 - 02:27:22 MET DST

Witam

Mam wielki problem, bo w firmie ktora obsługuję zainstalowałem SDI.
Wszystko było by dobrze gdybym po instalacji schowal gleboko sterowniki od
terminala.
Niestety szare pudelko z dyskietka ktos wywalil do kosza.
Wczoraj padł w serwerze dysk i nie mam jak zainstalowac SDI.
Na stronie TP SA tylko wychwalaja swoje uslugi, a nigdzie supportu i
sterownikow do zciagniecia.
Niech ktos mi podpowie gdzie to moge zciagnac ( pod Windows 2000)

Dziękuję
PTrembowelski_at_go2.pl