Re: Jak zalozyc grupe usenetowa alt.pl. **** ?

Autor: Szymon Sokół (szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl)
Data: Sat 09 Jun 2001 - 13:05:08 MET DST

On Sat, 09 Jun 2001 00:51:15 +0200, Tomasz Nidecki <tonid_at_tonid.net> wrote:

>W grupach alt.* (wiec takze alt.pl) nie obowiazuje zadna procedura.
>Kazdy moze w kilka sekund taka grupe zalozyc lub istniejaca skasowac, to
>zalezy tylko od konfiguracji serwerow news. Nie wiem jak polscy admini
>sie dogadali co do alt.pl.* ale podejrzewam ze mozna je zalozyc i
>skasowac rownie latwo, co inne, czyli po prostu wchodzac na port 119
>telnetem i wydajac stosowne komendy serwerowi news...

Nie dogadali się. Niektórzy je zakładają i chronią przed skasowaniem,
niektórzy nie zakładają, niektórzy pozwalają i zakładać, i kasować. Pełna
dowolność. Jak z całą resztą alt.*.

--
Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager                         B
Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow                 O