Re: Serwery news a tworzenia alt.

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 09 Jun 2001 - 00:17:00 MET DST

Kaczo napisał:

> Pewnie to pytanie juz sie tutaj przewijalo, ale jakie znacie serwery na
> ktorych moge stworzyc grupe alt.? Sprawdzilem wiele krajowych, ale te nie
> pozwalaja na to.. Chodzi mi o serwer ktory bylby zlinkowany z tpi.pl tak,
> aby wielkszosc ludzi mogla czytac ta grupe...

Czesc,
teraz cie zauwazylem.
Grupe mozesz zalozyc wysylajac kontrola.
A bedzie lub nie, widoczna na news.tpi.pl
to jednak zalezy od admina, ktory byl bardzo niechetny jej zalozeniu
i koledzy ze Stanow chyba pisali o wsparcie do France Telecom
i do najwiekszych ISP w Stanach, jak IT&T, AOL, itd
a ja osobiscie oczywiscie do Google, aby grupe mozna bylo czytac
ze strony Google/Deja http://www.deja.com/

co ja widzisz, jest teraz mozliwe.
http://groups.google.com/groups?gidx=1050&hl=en&lr=&safe=off&group=alt
 http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&safe=off&group=alt.jacek

Ale dyskusja nt. uworzenia nowej grupy alt.jacek,
trwala bardzo dlugo i pewnie obejmuje juz ok. 3000 postow.

Zatem przed toba jest bardzo trudna praca.

Idz i zapytaj na liste alt.config

jacek

usenet: alt.jacek by Jacek