Re: Co zrobic jak TraceRoute widzi server a MSIE nie.

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Fri 08 Jun 2001 - 15:53:42 MET DST

"Przemysław F." wrote:

> A moze im service www nie dziala o tym nie pomyslales.

Niestety, pomyslalem. Napisalem przykladowy routing poniewaz wskazywal
on na wiele bledow w przekazywaniu pakietow. Podobnie bylo z raczej
zawsze chodzacymi witrynami, np Allegro, Gazeta, WP. Co wiecej znajomym
podlaczonym przez inne wejscia do internetu ( od TPSA) strony w tym
samym czasie otwieraly sie normalnie.

> Kolejny ŁoŚ który uważa że ping i icmp to nardzie do badania sieci :)
> Owocnego gmerania i robienia alarmow i NIC :)
> przemek

Nad epitetem moja kultura osobista karze mi przejsc do porzadku
dziennego :-(
IMHO grupy dyskusyjne sa rowniez dla osob ktore maja mniejsze i bardziej
uzytkowe podejscie do sieci. Wydaje mi sie, ze post wyslalem na wlasciwa
grupe. Oczekiwalem raczej porady, co z takim fantem zrobic, chociazby
czym lepiej przetestowac siec.

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski