Re: Co zrobic jak TraceRoute widzi server a MSIE nie.

Autor: WaldekGo ([nospam)
Data: Fri 08 Jun 2001 - 12:49:00 MET DST

Użytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_at_XXX.komorka.org> napisał w wiadomości

> Czy mi sie wydaje, czy siec to siec, a serwer to serwer? W kazdym razie w
> zamierzchlych czasach komunizmu - kiedy to konczylem studia - te pojecia
> byly rozne. Oklamali mnie?:)

Nie... wtedy siec byla narzedziem do wykonywania a nawet czasami
przekraczania planow polowow i absolutnie nie miala nic wspolnego
z serwerem, ktory sluzyl (a raczej jego klimatyzacja) do chlodzenia
piwa i innych napojow.
Chociaz mogly miec pewien zwiazek, jesli piwo sluzylo do popicia
rybki zlowionej siecia.

Pozdrowienia, Waldek.
waldemar.godel_at_telefon.pl, awago_at_silesia.top.pl
Jaroslaw Bauc (22.01.2001): "gospodarka jest w takim stanie, o jaki nam
chodzilo"