Re: rejestracja domeny *.com

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Thu 07 Jun 2001 - 19:08:58 MET DST

In article <9fo13c$fdg$2_at_news.tpi.pl>, Pablo wrote:
>no no no prosze mnie stawiac w jednym rzedzie z radeck.com ;)

Aaa .. to Twoje ??
Nieladnie tak reklame urzadzac na grupie ;P

Niee.. nie chodzilo mi o konkretny przypadek, tylko o sam fakt, ze
bezpieczniej miec domene zarejestrowana "pewnie i na siebie" a nie
na posrednika, ktory w zasadzie jak bedzie zly (nie mowie ze kazdy
jest taki) to moze probowac zrobic na tym pieniadze naszym kosztem.

Oczywiscie nie mowie ze nie ma uczciwych jakim mam nadzieje jest
Twoj serwis ;>

Aaa .. i nie mowie ze radeck.com cos robi zle ... nie mialem nigdy z
Nimi do czynienia i mam nadzieje ze rowniez sa uczciwi ;>

>Pawel Figura

Khmm ... a my sie chyba znamy ? :>>

pozdrawiam,

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail